Moški smo

"Težki časi ustvarijo močne moške. Močni moški ustvarjajo dobre čase. Lepi časi ustvarjajo šibke moške. In šibki moški ustvarjajo težke čase."

Michael Hopf

Moški smo postali telesno šibki. Zakaj je telesna moč tako zelo pomembna? 
Prav s tem problemom se bomo ukvarjali v oviru treningov programa Kultiviranja herojske moškosti.
Brez rednega treninga in uravnotežene ter zdrave prehrane bo stanje tvojega telesa
vedno ostalo pod nivojem svojega potenciala. 
Zato se bomo osredotočili na 3 pomanjkljivosti, ki ti onemogočajo doseči osebni ideal telesa:

Je*** fitnes ideale in egocentrično fitnes kulturo.
Postavi svoj ideal telesne moči, ideal, ki ga definraš sam.
Kako?

Po 3 dolgih in napornih korakih svojega lastnega popotovanja

Cilj je zgraditi močno telo, usmeriti tvojo naravno moško agresijo v pravo smer, poskrbeti za udobje in dobro počutje v lastni koži in te pripraviti na to, da se soočiš z vsemi izzivi, ki ti jih prinaša življenje. Koraki temeljijo na principih, ki jih bomo omenili spodaj.

1. korak: Egoist

Moški smo postali telesno in umsko šibki. To je danes normalno in družbeno sprejeto, ne bi pa smelo biti normalno. Odgovornost prelagaš na druge in se velikokrat znajdeš v vlogi žrtve. Družba in kultura postavljata tvoj telesni ideal, zato ga povezuješ s ponosom ali sramovanjem. To je zabrazgotinilo tvoj značaj. Namesto, da bi se gibal spontano, koordinirano in radostno, se v tebi pojavilja nelagodje, ki ustvari nerodno in togo gibanje. Tvoje telo je le transportno sredstvo, ki te pripelje iz točke A v točko B in ti onemogoča uživati v aktivnostih in športu v katerih si užival prej. Nimaš razvite sposobnosti upravljanja s svojo naravno moško agresijo, zato si velikokrat jezen nase in na ljudi okoli sebe.

2. korak: Bojevnik

Opustiš družbeni in kulturni ideal, ki videz tvojega telesa vežeta s ponosom ali sramovanjem. Zunanja površinska lepota, ki je tako cenjena v sodobni družbi, je večinoma produkt naših genov in naše starosti, zato je za večino nedosegljiva. Vendar ti ni potrebno obupavati, saj je ponos v tvoje telo še zmeraj dosegljiv in ponos v tvoje telo ne more biti lahka žrtev starosti. Namesto, da svoje telo vrednotiš s svojim videzom si moraš prizadevati doseči ideal telesne moči. Počasi spoznaš in začneš usmerjati svojo naravno moško agresijo v pravo smer. Zato v tem koraku postaneš moški, ki se kot feniks iz pepela dvigne in transformira svoje šibkosti v začetek dolgega in napornega vzpona.

3. korak: Heroj

Sprejmeš svoje šibkosti in jih skušaš izboljšati. Osredotočaš se na kultiviranje spretnosti in se udeležuješ aktivnosti, ki uporabijo somatsko stran tvojega bitja na način, ki prinese veselje in užitek v tvoje življenje. Trening za moč postane del tvojega življenja. Razviješ sposobnost upravljanja svoje naravne moške agresije. Tvoje telo preneha biti le transportno sredstvo, ki te pripelje iz točke A v točko B. Postane dom tvojemu umu in postane glavni vir veselja in užitka, zaradi katerega je življenje vredno živeti. Postaneš heroj svojega lastnega potovanja do kultiviranega, pogumnega, telesno in umsko močnega moškega, ki se je pripravljen soočiti z vsemi izzivi, ki mu jih življenje prinaša.

Utrdi

"Da bi človek uspel v življenju, mu je Bog zagotovil dve možnosti, izobraževanje in telesno aktivnost. Ne ločeno, eno za dušo in drugo za telo, ampak za oboje skupaj. Človek lahko s pomočjo teh dveh možnosti doseže popolnost."

Platon

Prizadevanje za ideal telesne moči lahko popolnoma spremeni tvoje življenje.
Ponuja pot iz bede in obsedenosti z videzom in te postavi na pot,
kjer je mogoče doseči trajno in resnično udobje v svoji lastni koži.
Ko pa izvajaš te korake ponovnega povezovanja s svojim lastnim telesom s treningom za moč
 in preoblikovanjem svoje telesne podobe, z gojenjem veščin v resničnem svetu,
potem lahko šele začneš razmišljati o okolju, ki ga tvoje telo naseljuje.

Principi programa

Osredotočenost

Osredotočenost je definirana kot usmerjena pozornost. Je kot kompas, ki skrbi za to, da si usmerjen v pravo smer. V tvojem primeru to pomeni, da si osredotočen na stvari, ki ti prinašajo rezultate, vse ostalo postaviš na stranski tir.  Osredotočenost te pelje tja, kamor želiš iti.

Trud

Trud je definiran kot zavestno izpostavljanje naporu in trdemu delu.  Je dejanje, ki je nujno potrebno za napredek.
Trud so dejanja, ki jih moraš narediti, da prideš tja kamor želiš.

Čas

Čas je definiran kot merljivo obdobje v katerem se je zgodila akcija. V tvojem primeru govorimo o tem, koliko časa bo potrebno vlagati osredotočen trud, da nekaj dosežeš. 
Čas je trajanje vloženo v trud in osredotočenost.

Vzljubi in začni uživati v proceu, ki bo prepleten z izzivi, nelagodjem, bolečino in žrtvovanjem.
Kultiviranje herojstva ni destinacija, ker se je vedno treba naučiti več.
Miselnost, da ceniš nenehno rast zahteva, da uživaš v razvoju svojih nezadostnosti.
Če boš večno lovili namišljeno ciljno črto, boš na koncu razočaran, ker ugotoviš, da ne obstaja.

Obstajajo 3 stvari, ki jih potrebuješ, da lahko uživaš v procesu: osredotočenost, trud in čas.
Če ena od teh stvari manjka, se boš premaknil 
v napačno smer – primanjkuje ti osredotočenosti,
se ne boš premaknili nikamor – primanjkuje ti truda
ali pa boš popolnoma obupal – nisi si vzeli dovolj časa.

Z drugimi besedami lahko osredotočenost, trud in čas opišemo kot Kar pomeni, da boš naredili akcijo točno takrat, ko je to pomtrebno, ne glede na motivacijo, željo in okoliščine.

Kakšen je tvoj naslednji korak?

1. Rezerviraj svoj brezplačni termin kjer odkrijeva izzive s katerimi se srečuješ in poiščeva rešitve.

2. Če si primeren kandidat za obiskovanje programa ki je sestavljen iz dveh delov:

Intervju

Na uvodnem intervjuju bova šla čez 4 ključne komponente. Miselnost, trening, prehrana in regeneracija. Naredila bova analizo trenutnega stanja, poiskala, kaj ti predstavlja največiji izziv in kako ga bova premagala.

Testiranje

Naredila bova analizo tvojega gibanja na podlagi katerega ti bom v nadaljevanju pisal program prilagojen tvojim ciljem, gibalnim sposobnostim in morebitnim omejitvam. Postavila bova strategijo.

3. S sprejetjem odločitve, da se včlaniš v gym, dobiš dostop do Vstopiš v program odgovornosti VARUH. Redno treniraš 2 - 4x tedensko.

program kultiviranje herojstva

Rezerviraj si svoj