učinkovito ogrevanje
mobilizacija

Učinkovito ogrevanje - 2. faza: Mobilizacija

Mobilizacija

Glede na to ali ima posameznik težave z gibljivostjo, se bomo v tem delu v večji meri posvetili vajam za razvoj mobilnosti, saj bo to v nadaljevanju omogočilo varnejše opravljanje določenih vaj ter s tem hitrejši napredek.

Ko z valjčkanjem nekoliko sprostimo zategnjene mišice in pospešimo pretok krvi v mišicah sledi 2. faza ogrevanja, mobilizacija. Pasivno statično raztezanje v tem delu ogrevanja je povsem nesmiselno in nezaželeno. Raziskave kažejo na to, da pasivno statično raztezanje ne deluje kot preventiva pred poškodbami in zniža telesno zmogljivost.

Prednost v tem delu ogrevanja damo dinamičnim vajam, ki targetirajo določeno mišico oziroma določene mišične skupine. Po našem skromnem mnenju je to najučinkovitejša metoda za pripravo na nadaljnje faze ogrevanja.

Glavni cilj v tej fazi ogrevanja je mobilizacija sklepov in obsegov giba, ki bodo uporabljeni v glavnem delu. Za dosego tega cilja opravljamo vaje, ki so nekoliko bolj specifične in so podobne vajam, ki jih bomo izvajali v nadaljevanju. Vaje izvajamo pri ogrevanju in pripravi za vadbo moči (počepi, mrtvi dvigi, potiski, pritegi, vlečenja, nalogi, potegi) ali pred samim tekaškim treningom. V tej fazi izberemo 8-12 vaj in pri vsaki vaji opravimo 10-15 ponovitev.

mobilnost
Kroženje s palico.

mobilnost
Dislokacije.

mobilnost
Visenje

mobilnost
Razteg ramen v predklonu.

mobilnost
Abdukcija v počepu,

mobilnost
Abdukcija v počepu.

mobilnost
Abdukcija in notranja rotacija kolka v počepu

mobilnost
Iz počepa v predklon.

mobilnost
Razteg upogibalk kolka.

mobilnost
Mizica.

mobilnost
Rotacija kolkov.