Program - #treniramdoma

Klic vsem, da se z vsemi prihajajočimi izzivi.

Zaradi karanten in zaprtja telovadnic

"Težki časi ustvarijo močne moške. Močni moški ustvarjajo dobre čase. Lepi časi ustvarjajo šibke moške. In šibki moški ustvarjajo težke čase."

Michael Hopf

Zaradi vseh omejitev in zaprtja vadbenih in športnih centrov,
nam je onemogočeno normalno trenirati in skrbeti za svojo telesno in mentalno moč.
Postajamo telesno šibki in ta šibkost za sabo potegne slabše počutje
ter veliko nekultivirane agresije in jeze.
Brez rednega treninga in uravnotežene ter zdrave prehrane
 se bo stanje tvojega telesa 
počasi slabšalo.
Zato se bomo osredotočili na 3 pomanjkljivosti, 
ki ti onemogočajo doseči osebni ideal telesa doma:

V prvem valu korona virusa smo testirali dva različna načina treningov. 
Prvi so bili online krožni treningi in pilates.
Drugi so bili individualizirani treningi – #treniramdoma.
Po približno dveh tednih je obiskanost online treningov padla za 80-90%,
osebe, ki pa so z mano trenirale v okviru individualiziranih treningov treniram doma,
so večinoma vztrajale praktično do konca karantene.
Te zanima zakaj?

sistem individualiziranih treningov doma

Ne želim, da izgubiš ves prigaran napredek ter zdravje in imunost, ki si jo zgradil do sedaj.
Ti programi so precej dražji od vseh online vadb, ki so ta trenutek v ponudbi na internetu,
vendar dokler traja ta kriza, dobiš individualiziran program in moje vodenje po ceni,
ki je primerna za trenutno situacijo. 

Torej, kako se bova soočila z zgornjimi

Cilj individualiziranega programa treniram doma je ohraniti ali zgraditi močno telo, usmeriti tvojo naravno moško agresijo v pravo smer, poskrbeti za udobje in dobro počutje v lastni koži in te pripraviti na to, da se soočiš z vsemi izzivi, ki ti jih prinaša ta kriza. 

1. izziv: Vzdrževanje telesne moči, kljub pomanjkanju opreme

V tej krizi moški postajamo telesno in umsko šibki. To je danes normalno in družbeno sprejeto, ne bi pa smelo biti normalno. Zaradi pomanjkanja opreme misliš, da ne moreš narediti vrhunskega treninga in ne moreš napredovati. Ta miselnost je popolnoma zgrešena. Kljub vsem izzivom, ki jih predstavlja trening doma, je ohranjanje telesne moči izrednega pomena. Zakaj bi v nič vrgel ves svoj vložen trud do sedaj. Sprejeti moraš odločitev. Boš isti kot 99% drugih, ker po 2 tednih obupa in čaka boljše čase, to je enostavno. Lažje se je smiliti sam sebi in s prstom kazati na druge in se posledično še smiliti vsem okrog sebe. Ne se igrat te igre, ker ne vodi nikamor in ti ne pomaga spremeniti ničesar v dani situaciji. Prevzemi odgovornost, utihni in samo naredi nekaj ter bodi v tistem 1%, ki kljub vsemu trenutnemu sranju rine naprej!

2. izziv: Pomanjkanje motivacije in discipline

Torej 1. izziv je 100% odvisen od tebe, da ga rešiš. Pri pomanjkanju discipline in motivacije pa je izrednega pomena moja vloga in moje vodenje. Pri tem pa nama bo izredno pomagala aplikacija za vodenje treningov Evolucija, v katero boš dobil progam individualiziranih treningov. Prav vsaka vaja ima video prikaz in opis izvedbe. Vendar to ni tako pomembno, kot je pomembno moje vodenje. Pred vsakim treningom se slišiva prek telefona ali skypa, greva skupaj čez trening, da razjasniva morebitne nejasnosti. Po opravljenem treningu mi javiš, kako je šlo in če ti je kakšna vaja predstavljala poseben izziv. In prav ta model treningov, ki ga izvedeva v treh korakih poskrbi za motivacijo, disciplino in redno treniranje. Klic - trening - poročilo. Če se mi več kot 5 dni ne oglasiš, te pokličem in te brcnem v rit.

3. izziv: Pomanjkanje sposobnosti ravnanja z agresijo

Nimam pojma, kako se soočaš s situacijo v kateri si se znašel. Ob poplavni precej negativnih novic, debat na socialnih omrežjih in vse strožjih ukrepih je enostavno s prstom kazat na Janezka in njegove frende, govoriti, da nisi tam kjer bi moral biti zaradi njih ter se pizdit nad njihovimi odločitvami, ki jih včasih razumeš, večinoma pa ne. To je le ventil, da sprostiš vso svojo jezo in gnev in hkrati ne rešiš ničesar. Vpletat se v nesmiselne debate glede mask je nesmiselno. Na "give a fuck" metru bi morale biti debate glede mask in ovčk in teoretikov zarote tam na "0 fucks given". Nimaš absolutno nobene kontrole nad tem kar se trenutno dogaja in prevlada občutek nemoči, jeze in neizražene agresije. Zato prevzami to breme nase, ker druge opcije ni. Začni se gibati in trenirati, doma v naravi in usmeri to jezo in agresijo v nekaj konstruktivnega.

Utrdi

"Da bi človek uspel v življenju, mu je Bog zagotovil dve možnosti, izobraževanje in telesno aktivnost. Ne ločeno, eno za dušo in drugo za telo, ampak za oboje skupaj. Človek lahko s pomočjo teh dveh možnosti doseže popolnost."

Platon

Principi individualiziranega progama za moške

Najbrž nama bo največji izziv predstavljala disciplina.
Vzljubi in začni uživati v procesu, ki bo prepleten z izzivi, nelagodjem, bolečino in žrtvovanjem.

Osredotočenost, trud in čas opišemo kot Kar pomeni, da boš naredili akcijo točno takrat, ko je to pomtrebno, ne glede na motivacijo, željo in okoliščine.

Osredotočenost

Osredotočenost je definirana kot usmerjena pozornost. Je kot kompas, ki skrbi za to, da si usmerjen v pravo smer. V tvojem primeru to pomeni, da si osredotočen na stvari, ki ti prinašajo rezultate, vse ostalo postaviš na stranski tir.  Osredotočenost te pelje tja, kamor želiš iti.

Trud

Trud je definiran kot zavestno izpostavljanje naporu in trdemu delu.  Je dejanje, ki je nujno potrebno za napredek.
Trud so dejanja, ki jih moraš narediti, da prideš tja kamor želiš.

Čas

Čas je definiran kot merljivo obdobje v katerem se je zgodila akcija. V tvojem primeru govorimo o tem, koliko časa bo potrebno vlagati osredotočen trud, da nekaj dosežeš. 
Čas je trajanje vloženo v trud in osredotočenost.

Torej si pripravljen, da se Kakšen je tvoj naslednji korak?

1. Rezerviraj svoj brezplačni termin kjer odkrijeva izzive s katerimi se srečuješ in poiščeva rešitve.

2. Če si primeren kandidat za obiskovanje programa k ga ozvedeva preko SKYPEa in je sestavljen iz dveh delov:

Intervju

Na uvodnem intervjuju bova šla čez 4 ključne komponente. Miselnost, trening, prehrana in regeneracija. Naredila bova analizo trenutnega stanja, poiskala, kaj ti predstavlja največiji izziv in kako ga bova premagala.

Testiranje

Naredila bova analizo tvojega gibanja na podlagi katerega ti bom v nadaljevanju pisal program prilagojen tvojim ciljem, gibalnim sposobnostim in morebitnim omejitvam. Postavila bova strategijo.

3. S sprejetjem odločitve, da se pridružiš programu, dobiš dostop do Vstopiš v program odgovornosti VARUH. Redno treniraš 2 - 4x tedensko.

program kultiviranje herojstva

Rezerviraj si svoj