Kultiviranje

Je program za zaposlene moške, ki želijo postati močni, definirani in atletski
ter se po njih zgledujejo vsi ostali moški.

Moški smo

"Težki časi ustvarijo močne moške. Močni moški ustvarjajo dobre čase. Lepi časi ustvarjajo šibke moške. In šibki moški ustvarjajo težke čase."

Michael Hopf

Moški smo postali telesno šibki. 
Se želiš pogledati v ogledalo in videti močno, vitko in atletsko telo, na katerega si ponosen?
Brez rednega treninga in uravnotežene ter zdrave prehrane bo stanje tvojega telesa 
vedno ostalo pod nivojem svojega potenciala. 
Družina, očetovstvo in tvoj fitnes so bistvenega pomena in
zaposleni moški morajo imeti program prilagojen izključno njim.

Močne družine vzgajajo močne otroke, ki jih vodi močan moški, ki je vzor vsem. 

Zato se bomo osredotočili na 3 pomanjkljivosti, ki ti onemogočajo to doseči:

Po 3 dolgih in napornih korakih svojega lastnega popotovanja

Cilj je zgraditi močno, atletsko in vitko telo, usmeriti tvojo naravno moško agresijo v pravo smer, poskrbeti za udobje in dobro počutje v lastni koži in te pripraviti na to,
da se soočiš z vsemi izzivi, ki ti jih prinaša življenje. 

1. korak: Egoist

Moški smo postali telesno in umsko šibki. To je danes normalno in družbeno sprejeto, ne bi pa smelo biti normalno. Družba in kultura postavljata tvoj telesni ideal, zato ga povezuješ s ponosom ali sramovanjem. To je zabrazgotinilo tvoj značaj. Namesto, da bi se gibal spontano in koordinirano, se v tebi pojavilja nelagodje, ki ustvari nerodno in togo gibanje. Tvoje telo je le transportno sredstvo, ki te pripelje iz točke A v točko B in ti onemogoča uživati v aktivnostih in športu v katerih si užival prej.

2. korak: Bojevnik

Opustiš družbeni in kulturni ideal, ki videz tvojega telesa vežeta s ponosom ali sramovanjem. Zunanja površinska lepota, ki je tako cenjena v sodobni družbi, je večinoma produkt naših genov in naše starosti, zato je za večino nedosegljiva. Vendar ti ni potrebno obupavati, saj je ponos v tvoje telo še zmeraj dosegljiv in ponos v tvoje telo ne more biti lahka žrtev starosti. Namesto, da svoje telo vrednotiš s svojim videzom si moraš prizadevati doseči ideal telesne moči. Zato v tem koraku postaneš moški, ki se kot feniks iz pepela dvigne in transformira svoje šibkosti v začetek dolgega in napornega vzpona.

3. korak: Heroj

Sprejmeš svoje šibkosti in jih skušaš izboljšati. Osredotočaš se na kultiviranje spretnosti in se udeležuješ aktivnosti, ki uporabijo somatsko stran tvojega bitja na način, ki prinese veselje in užitek v tvoje življenje. Trening za moč postane del tvojega življenja. Tvoje telo preneha biti le transportno sredstvo, ki te pripelje iz točke A v točko B. Postane dom tvojemu umu in postane glavni vir veselja in užitka, zaradi katerega je življenje vredno živeti. Postaneš heroj svojega lastnega potovanja do kultiviranega, pogumnega, telesno in umsko močnega moškega, ki se je pripravljen soočiti z vsemi izzivi, ki mu jih življenje prinaša.

Utrdi

"Da bi človek uspel v življenju, mu je Bog zagotovil dve možnosti, izobraževanje in telesno aktivnost. Ne ločeno, eno za dušo in drugo za telo, ampak za oboje skupaj. Človek lahko s pomočjo teh dveh možnosti doseže popolnost."

Platon

Prizadevanje za ideal telesne moči lahko popolnoma spremeni tvoje življenje.
Ponuja pot iz bede in obsedenosti z videzom in te postavi na pot,
kjer je mogoče doseči trajno in resnično udobje v svoji lastni koži.
Ko pa izvajaš te korake ponovnega povezovanja s svojim lastnim telesom s treningom za moč
 in preoblikovanjem svoje telesne podobe, z gojenjem veščin v resničnem svetu,
potem lahko šele začneš razmišljati o okolju, ki ga tvoje telo naseljuje.

Želiš biti Kako daleč si pripravljen iti?

Vzljubi in začni uživati v proceu, ki bo prepleten z izzivi, nelagodjem, bolečino in žrtvovanjem.
Kultiviranje herojstva ni destinacija, ker se je vedno treba naučiti več.
Miselnost, da ceniš nenehno rast zahteva, da uživaš v razvoju svojih nezadostnosti.
Če boš večno lovili namišljeno ciljno črto, boš na koncu razočaran, ker ugotoviš, da ne obstaja.

Obstajajo 3 stvari, ki jih potrebuješ, da lahko uživaš v procesu: osredotočenost, trud in čas.
Če ena od teh stvari manjka, se boš premaknil 
v napačno smer – primanjkuje ti osredotočenosti,
se ne boš premaknili nikamor – primanjkuje ti truda
ali pa boš popolnoma obupal – nisi si vzeli dovolj časa.

Z drugimi besedami lahko osredotočenost, trud in čas opišemo kot Kar pomeni, da boš naredili akcijo točno takrat, ko je to pomtrebno, ne glede na motivacijo, željo in okoliščine.

Kakšen je tvoj naslednji korak?

1. Rezerviraj svoj brezplačni termin kjer odkrijeva izzive s katerimi se srečuješ in poiščeva rešitve.

2. Če si primeren kandidat za obiskovanje programa ki je sestavljen iz dveh delov:

Intervju

Na uvodnem intervjuju bova šla čez 4 ključne komponente. Miselnost, trening, prehrana in regeneracija. Naredila bova analizo trenutnega stanja, poiskala, kaj ti predstavlja največiji izziv in kako ga bova premagala.

Testiranje

Naredila bova analizo tvojega gibanja na podlagi katerega ti bom v nadaljevanju pisal program prilagojen tvojim ciljem, gibalnim sposobnostim in morebitnim omejitvam. Postavila bova strategijo.

3. S sprejetjem odločitve, da se včlaniš v gym, dobiš dostop do Vstopiš v program odgovornosti VARUH. Redno treniraš 2 - 4x tedensko.

program kultiviranje herojstva

Rezerviraj si svoj