Zakaj?

Zakaj?

Izpadni korak v stran in potisk nad glavo v počepu

Prikaz moči in gibljivost. Gre za bolj zahtevna elementa gibljivosti, mobilnosti, kontrole in stabilizacije. Ne bom razlagal kako ampak predvsem zakaj?

izpadni-v-stran-matjaz-erjavec
Zakaj?
  1. Da vem kako pomagati ljudem.
  2. Zaradi izboljšanja izvedbe tekmovalnih dvigov pri olimpijskem dviganju uteži

Nam v tekmovalnem športu so pomembne številke. Drugim ne. Pomembno je to, ko pride oseba do tebe in ti reče: »Veš, ta vikend sem šel igrat nogomet. Prvič po petih letih. Kolena me ne bolijo več. Zdržal sem 90 min.« Ali pa fant, ki je imel kronične bolečine v kolenu. Sva to težavo odpravila, izboljšala gibljivost za počep, da je prišel iznad paralele v globok počep, brez problema, zdaj ima višje cilje, postati močnejši in se naučiti številne osnovne gimnastične elemente. Ko si najbolj vesel na svetu ko varovanka po 1 letu popolnoma spremeni navade (pa še sama ne ve) pa pride na trening 5x tedensko, prej je bilo že 2x muka, shujša 10kg v 2 mesecih, prej en kup vzponov in padcev za katere del krivde prevzamem sam. Ko ti par, ki je že v zrelejših letih pride s počitnic in reče: »Veš sva šla v hrib tko hitro kot že 20 let ne, pa nič nisva bla utrujena.« Delata mrtve dvige prvič v življenju pa ju čudežno križ več ne boli.

Vseživljensko učenje

Veliko se imam še za naučiti. Držim se reka: »Pratice what you preach!« Ne vem, kako je to po slovensko. Ne učim in ne razlagam stvari, ki jih ne poznam. Ne znam trenirat mamic po porodu. To obvladajo drugi. Ne znam kettlebell liftinga. Izboljšat moram znanje s področja dolgotrajne vzdržljivosti. Kar pa prekleto dobro znam je osebe naredit močne, da se dobro počutijo v svoji koži. Znam rešit marsikakšno težavo povezano z bolečinami v sklepih, ne vseh, če karkoli ne vem poznam ljudi, ki se spoznajo na te stvari in te napotim naprej. Znam izboljšat gibljivost in mobilnost posameznika, z mogoče za naše konce še precej nekonvencionalnimi metodami.

sumo mrtvi dvig

Kaj sem? Kaj nisem?

Nisem prehranski strokovnjak in ne zagovarjam raznih diet. Verjamem v to da majhne spremembe na tedenski ravni prinesejo veliko spremembo na letni ravni.

Del motivacije, zakaj objavljam videe ni zaradi mojega ega ali nabiranja lajkov. Gre se zato, da pokažem kaj znam, da pokažem koliko ur dela in treninga vložim vase, da izpopolnjujem svoje znanje, ki ga potem prenašam naprej.

tezno v počepu

Kakšni so moji cilji

Moj cilj je da vsaka oseba postane svoj najboljši mentor in zagovornik, da vsaka oseba postane zmožna trenirati sama sebe, da postane svoj trener. Kar pomen, da če prideš k meni en dan na vadbo in mi rečeš: »Ej sori stari ne rabm te več. Mislm, da si me nauču in pokazu vse kar rabm vedet da sam treniram naprej.« Pol mislim da sem izpolnil svojo glavno nalogo kot trener. Čeprav najbrž to zgleda zelo beden biznis plan, ni panike, ne gre se za denar.

EKIPI

Pa da ne pišem hvalospevov sam sebi, nisem sam odgovoren za rezultate. Sem del ekipe Evolucije in Inergije, ki skrbimo da na dnevni ravni dosegamo take in drugačne rezultate. Ko mislite, da nas rabite nas najdete na fb-ju ali internetni strani.

Evolucija